.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت تشكيل كميته شناسايي سرمايه‌گذار در گلستان

دادستان عمومي و انقلاب گرگان گفت: براي سرعت بخشيدن به سرمايه‌گذاري بخش خصوصي، تشكيل كميته شناسايي سرمايه‌گذار در استان ضروري است.

عباس پورياني در حاشيه برگزاري همايش حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري در گفتگو با خبرنگار فارس در گرگان، با اشاره به خطير بودن فعاليت‌هاي اقتصادي افزود: اين كميته كه دستگاه قضايي استان مي‌تواند يكي از اعضاي آن باشد، قادر خواهد بود با شناسايي سرمايه‌گذاران واقعي از اتلاف احتمالي وام‌هاي بانكي و ديگر منابع در استان جلوگيري كند.
وي تصريح كرد: اين كميته پس از دريافت طرح از سرمايه‌گذار، انجام تمام كارهاي اجرايي از قبيل اخذ مجوز، خريد زمين و امور بانكي را بر عهده گرفته و بدين ترتيب تمام مقدمات را براي آغاز به كار سرمايه‌گذار براي وي آماده مي‌كند.
وي يادآور شد: تشكيل اين كميته كه بايد از كارشناسان زبده‌اي تشكيل شود، مانع بسياري از رابطه بازي‌ها را در ادارات خواهد گرفت و رغبت سرمايه‌گذار را براي انجام كار در استان دو چندان خواهد كرد.
وي با اشاره به اينكه يكي از راه‌هاي خدمت به نظام اسلامي رونق بخشيدن به امور اقتصادي در راستاي توسعه استان است، خاطرنشان كرد: دستگاه قضايي در كنار همه سرمايه‌گذاران واقعي كه دلسوز نظام هستند قرار دارد و در مواقع لزوم از آنان حمايت مي‌كند.
پورياني اظهار داشت: سرمايه‌گذاران داخل و خارج استان بايد مطمئن باشند كه چنانچه در هر يك از مراحل صدور مجوز، دريافت تسهيلات بانكي و ديگر مراحل مسير سرمايه‌گذاري دچار مشكلات اداري شوند مورد پشتيباني همه جانبه دستگاه قضايي استان قرار خواهند گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.